Sköna söndag!
Visst är det rätt skönt med söndagar, även fast man vet att det snart är jobb igen?! Söndagar är en vilodag, fast jag gillar att göra klart en massa saker på söndagar oxå. Jag har tvättat och rensat i vårt skåp i vardagsrummet och det var jättemycket som skulle kastas bort. Funderar på om jag ska ta tag i trappen, det har gått så segt med den på slutet..i för sig så har både jag och Alex jobbat mycket.

Här har vi varit ute mycket idag.. jag tog med mig Tindra i vagnen och gick bort till Ica och Skopunkten för att kika lite på skor åt både barnen och mig...hittade inte så mycket.
Det blir tacos här idag..länge sen vi åt det nu faktiskt, så det ska bli jättegott. =)

Imorgon jobbar man, eller jobbar och jobbar vi är några stycken som ska på Löparclinic...är inte ledig förrän nästa söndag! Jobbig vecka som kommer nu...!

Dags att laga middag!!
Ses...


Publicerad: klockan 17:06:37.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:18:49.
Postat av: Jannice
Vi åt oxå tacos idag, bra bakismat =)
Postad: klockan 20:28:21.
Postat av: Marie
Vi åt flottig pizza ;P
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0