Sweet home..
skönt att komma hem och bara vara. Göra mat och plocka och lägga barnen och sedan slappa resten av kvällen. Så underbart!
 
Slet halvt ihjäl mig på jobbet idag kan jag lova, städade på lagret och packade upp en massa varor. Men oj vad ägaren blev nöjd, fick mycket positiv feedback därifrån. =) Även från dom andra arbetskamraterna. Så idag kändes det att man gjort nån nytta...puh!

Så nu hoppas jag att barnen snart sussar gott i sina sängar och sen tänkte jag slå mig ner och kika på tv en stund. Längtar till på Onsdag, blir nog kanonskojj då, ska iväg på en liten shoppingresa. Barnen ska få åka till sin farmor och tillbringa några sköna dagar där, lite vila från all dagis. =) 






Publicerad: klockan 19:48:47.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 07:33:56.
Postat av: Jannice
Ja, visst blir man stolt =) Amanda var deras lilla terrorist, hahaha! Vart ska du på shoppingresa då??
Postad: klockan 13:31:09.
Postat av: Jannice
Vart har du tagit vägen? =(
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0