Utgång igår...
Efter lite tjat från min sida så lyckades jag.. Vi skulle gå ut, bad Marie ringa och försöka få med Jannice oxå men det gick juh inte, får väl ta det en annan dag! =)

Iaf så kom vi iväg runt 23 tiden...hann dricka en ynklig öl...så vi for iväg till Maries vän, Jenna. Lite segt sådär tills vi drog iväg ut. Det blev stadshuset. Jag lyckades inte få i mig mycket, drack allt som allt 2 öl under hela kvällen. Marie däremot var på G! =) Så jäkla rolig.. Vi dansade massor och hade en kanonkväll!! Var rätt nöjd och trött när jag kom hem.. =)

Nu funderar jag på att dra med barnen ut....har så förbenat ont i magen...Gaahhh..Cysta igen?? Ont det gör ont!

Puss!

image113

Visst ni att våran hudfärg kallas Dennis Hot Dogs rosa!? Det fick jag nämligen reda på igår! ;-)

Publicerad: klockan 15:22:27.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:34:20.
Postat av: Jen
Allt bra? :)
Postad: klockan 15:51:16.
Postat av: Marie
Hahaha! japp! Fast min är mer vit.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0