Vad gör ni denna fredagskväll??

Jag åkte en sväng på affären och inhandlade nötter, Loka, jordgubbar och vattenmelon. Jisus..det var så gott med jordgubbar! Sedan passade vi på att måla trappen, vi är klar med grunden...eller nästan..bara framsidan kvar nu. Den blir så fin så...!! =)
Så skulle gubben spela två matcher på Xboxen så jag gick upp hit och ska nog fortsätta städa lite till...har lite att rensa i Adrians smålådor. Eller egentligen i hela hans rum.. =P

Ska snaaart lägga oss och mysa och se Lost...
Min gubbe har charmat mig totalt ikväll...Älskar dig hjärtat!! ;-P
Puss o go natt!



Publicerad: klockan 23:13:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0