Alldeles strax dags att sova.
Och inte hann vi med någon riktig egentid här ikväll, men ibland är det juh så och huvudsaken är att barnen somnar in lugna. Tindra hade supersvårt att somna, hon har precis somnat och kommer säkert vara supertrött imorgon, får nog säga till på dagis om att hon måste få sova en stund extra.

Tvätten var det enda som jag hann med här ikväll när vi har haft fullt upp med att lägga våra småtroll. Men imorgon är det en ny dag med ny energi och nya möjligheter.

Nu ska jag flörta till mig lite massage... ;-)

Kram!!

Ps....Jessica jag hoppas det gick bra för er med alla brandbilar och sirener! ;-)



Publicerad: klockan 22:46:34.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:31:34.
Postat av: Marie
Hej!

Jag har utmanat dej. Kika in på bloggen så ser du vad det handlar om. Aningen barnsligt kanske men ändå ganska intressant. Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0