Brush your shoulders off!
Måndag...sega måndag!
Imorse hade jag svårt att dra mig upp ur sängen, trött, tröttare, tröttast. Men till slut kom vi upp och det gick bra imorse, småtrollen var duktiga att klä sig. Så allt flöt på riktigt bra.
Idag jobbade jag & Jonas ensamma då dom andra var på utbildning..körde en liten tävling emot Marcus och Kalle inne i stan om vem som skulle sälja mest till lunch. Vi förlorade med hästlängder...det är juh alltid mest folk i stan dagtid och hos oss är det mest kvällstid. Suckers! ;-)

Sedan drog man hemåt vid 14.30...härligt! Tänkte lägga mig och sova men sedan kom jag på att vi lovat att hälsa på hos pappa och Eva. Så vi drog iväg dit, fick lite fika och tårta och satt och surrade massor. Dom åker till Teneriffa om 2 veckor. Härligt! Tänk om man kunde följa med... ;-) Saknar faktiskt värmen..även om jag kan tycka vintern är mysig.

Vi kom hem vid 19-tiden så då var det bara att göra barnen redo för att sova. Så nu tänker jag gå och lägga mig själver oxå. Kanske man vaknar upp piggare imorgon? =) Trots att klockan är på tok för mycket just nu. Jag och Alex har suttit och pratat och skrattat så tiden sprang iväg...mysigt! Älskar dig hjärtat <3

Och förresten...Tack mamma för du vet vad! Du är underbar. Puss!

Publicerad: klockan 00:06:12.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0