Det går sakta men
säkert emot eftermiddag och kväll. Jag har plockat och rensat ur lite i vardagsrummet, så jag tänkte försöka hinna klart vardagsrum och toalett idag iaf. Totally utrensning, man samlar på sig på tok för mycket skräp och för varje utrensning jag gör desto duktigare blir jag på att göra mig av med gamla värdelösa saker. Det är underbart när man får bort en massa och ser hur rent och fint det blir! =)

Annars har vi inte gjort mycket idag, vi sitter och hoppas på att gubben slutar klockan 17 som det var sagt. Vill ha hem honom och mysa! Vi ska ha en härlig myskväll här med tända ljus, lite godis och en bra film.

Vet dock inte vad vi ska hitta på till middag, Tindra är supertrött och jag orkar inte ens tänka på matbiten just nu. Adrian sitter just nu och kikar på tvn.

Now it´s time to go... Måste hinna med lite till innan myskvällen börjar.
Pusss!!

Publicerad: klockan 15:24:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0