Det SNÖVAR ute...
Jag och Adrian har skrattat gott åt lillgumman våran som skriker att det snövar ute....vi har försökt att få henne att säga snöar, men utan framgång ska tilläggas. Sötisar.

Imorse låg jag och Adrian och funderade och vi kom fram till att han börjar i skolan om 2½ år...shit! Vart tog tiden vägen? Han fyller 5 år i Januari...5 år! Det är stort, mycket stort. Tindra blir 3 år i Mars och mina barn är inga bebisar längre. *snyft* Jag kommer sakna den tiden men ser med glädje framemot det som komma skall! =) Jag är så lycklig och förälskad i min familj. Dom är det bästa jag har, dom ger mig lycka, glädje och kärlek som känns ända in i hjärtat. Ni är så älskade...ni är fantastiska!

Planerna för dagen är inte stora alls. Jag tycker det är superskönt att njuta av att vara hemma, men visst saknar jag att jobba. Men just nu ska jag samla kraft för nästa vecka. =) Kanske hinner jag måla trappen, och sedan kom jag på att jag skulle vilja måla om våran skohylla och hatthylla. Vi får väl se vad som hinns med?!

Snart kommer maken hem på lunch...! Då ska jag pussa på honom och berätta hur mycket han betyder för mig. Man ska inte glömma bort att visa hur mycket man älskar varandra!




Denna bok fick vi när vi gifte oss....

Publicerad: klockan 11:53:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:58:21.
Postat av: Johanna
Tack för utmaningen :) har gjort den nu =)
Postad: klockan 12:58:28.
Postat av: Mamsen
sssssss snövar hihi vad gullig hon är.

Lilla snöv-gumman ligger på G i galleriet nu ;*)

pussar o kramar
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0