Ett okänt antal timmar senare..
sitter man här igen...jag är klar med städandet uppe. Total sanering var det som gällde. Och nu är det klart! Det var riktigt jobbigt. Men sedan kom min underbara andra hälft hem och vände i dörren nästan, han drog iväg och handlade lite sånt som man behöver ibland, typ toapapper och tvättlappar och sånt roligt. Så köpte han en bit choklad till mig! Älsklingen...

Vi hjälptes åt att tvätta ren kissarna oxå, dom skulle tydligen oxå saneras på order från sjukvården. Så nu har vi rent hus och husdjur här. Det gick bättre än förväntat, vi fick inte ens ett klösmärke.

Imorgon är en annan dag...då ska jag och barnen vara hemma, vet inte hur många dagar det kommer bli beror lite på när vi vet att vi inte smittas längre. Jag ska passa på att göra sånt jag inte hinner annars, ni vet sånt där tråkigt som ändå måste göras, tvätta, diska och städa lite nere. Och om man har tur så hinner man med lite vila och en hel del mys med barnen. ;-)

Nepp nu  funderar jag helt allvarligt på att dejta kudden, gissar på att jag kommer sova som en stock inatt...eller snarare...jag hoppas jag kommer sova som en stock inatt.  Det skulle behövas. =)

Take it easy..eller som det står på vägskyltarna i Thailand...Drive Fast Be Careful!  Mycket logiskt.











Publicerad: klockan 23:43:00.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:46:30.
Postat av: Anonym
vad har ni för smitta då?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0