Grattis på Farsdag!
Vill jag idag först och främst önska min make och mina barns far! Han är en pappa som ställer upp och alltid finns här för sina barn. Han ger en massa kärlek och glädje till oss, han är helt enkelt den PERFEKTA pappan!! Vi älskar dig gubben!! GRATTIS PÅ DIN FARSDAG!

Nästa Grattis går till min egen pappa...! Tack för att du finns..och ställer upp! Imorgon så kommer vi och hälsar på oavsett vad!?

Ett Grattis går oxå till min "styvpappa" Anders...det är oxå en pappa som gör allt för sina barn! Grattis Anders!

Och sedan till alla er andra pappor som är värda den titeln...Stort Grattis!




Och hur har vi firat idag då?
Idag jobbade A till 17.00 så när han kom hem fick han presenter, eller snarare överröstes av presenter från barnen..dom hade ritat teckningar. Sedan fick han 3 säsonger av Prison Break av oss. Därefter bakade vi ihop kladdkaka och åt tillsammans med lite grädde. Smaskens! Förhoppningsvis kommer det en försenad present till imorgon oxå. =)

Kram!

Publicerad: klockan 20:13:16.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0