Idol..
popcorn och julmust...det är väl en helt okej myskväll? =) Dessutom är det tända ljus överallt, dadadada i´m lovin it!

Vad gör alla andra ikväll?? Vem är er favorit i idol... jag gillar ingen särskilt, Alice är superduktig varje vecka iaf. =)

Mina barn är supertrötta nu och det är strax dags för dom att gå upp och sussa sängen, nanna kudden, krama nallen. ;-)

Idag åt vi supergoda rester, vad kan vara godare än just rester? Inget...*ironin flödar fritt*

Vet ni vad, nu ska jag gå och kolla vad min man gör, sen ska jag ta barnen till deras säng innan väggarna ramlar ihop på vårt hus... Ses senare..eventuellt.... Ciao!


Tindra hjälper mamma att göra hemmagjorda potatisbullar igår...

Sen kom Adrian och ville hjälpa till oxå...



Publicerad: klockan 20:25:40.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:29:53.
Postat av: Jack
sv : Samma, vilka tror du står i final då ??
Postad: klockan 20:56:45.
Postat av: vilma
va söta. :D

har du haft en bra dag?
Postad: klockan 21:42:05.
Postat av: vilma
sv: jag har också haft en bra dag. :)
Postad: klockan 21:44:06.
Postat av: Jack
sv : Kevin och Alice kommer nog vara i final :D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0