Kärleken till ett barn.
Vilken otrolig känsla det är att bära sitt barn, man känner varje rörelse och lyckan är total. Att höra den lilles hjärta och för att inte tala om att se den lille på ett ultraljud. Kärleken växer sig så stark innan man ens sett miraklet.

Jag kom ihåg mina barns födslar som det mäktigast jag någonsin upplevt, och den underbara stunden då man får upp dom på sitt bröst, då man får se sitt barn..glädjen är överväldigande. Tiden stannar och helt plötsligt finns det ett liv till i rummet, ett litet liv som behöver dig och som du älskar mer än allt annat. Ditt barn, ditt liv har äntligen fått en ny vändning, det får en ny början och en ny mening.

Att vänta barn och få barn är underbart...så njut av alla de underbara stunder du får tillsammans med dom.

Mina vackra barn, jag älskar er ända in i universum och tillbaka igen...det finns ingen större kärlek än er! Ni gör mig lycklig och glad. Tillsammans med er och pappa blir jag hel! <3

Någon gång hoppas jag att jag får uppleva ännu ett hjärta slå... men inte ännu.
Kramar

Publicerad: klockan 18:22:07.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:21:26.
Postat av: Jessie
Ja hallå hejsan hallå!



Appropå barn.. Lillen idag då? på Åhlens...



Snacka om underligt!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0