Kvällen är här..
Åkte på Ica nu på kvällen och handlade lite smått, gick runt bland alla julsaker och julmusiken skrålandes ur högtalarna. Det blev lite julsaker och genast börja jag tänka på hur mycket man faktiskt påverkas utav den julstämning som råder. Jag längtar så till julen!

Kände en akut stress över vad vi ska köpa för julklappar i år men den byttes snart till ett lugn. Det kommer att bli jul iallafall, vilka julklappar jag än köper.

Iaf så är vi numera ägare utav en tomtemask... =) Igår inhandlades även en adventsstjärna till Addes rum, och 2 små lysande julkulor till Tindras rum. Ska även köpa vita adventsljusstakar. =)

Dags att lägga sig..nu är man slut efter en hel dag! Har en del att stå i imorgon oxå.
Ses då!
God Natt och Sov Gott!

Jessica....du är världens underbaraste vän! Tur att du finns gumman... =) Krya på dig nu!

Publicerad: klockan 22:31:14.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:33:24.
Postat av: Maja
I morgon ska vi försöka göra lite vi med. Kolla över detta med julklappar lite o fixa hemma.

Spelar dom julmusik redan? hehe

Kram M o A
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0