Nu är det helg igen...
Så skönt med helg efter en tuff arbetsdag. Vi fick in hur mycket grejjor som helst idag igen och jag och Johanna stod och packade upp och larmade och pinades! ;-) Men ack så skojj vi hade, jag hittade en cd-skiva med gamla 90-tals hits som jag slog igen, sedan skrålade jag "Till Magaluuuuuuuuuuuuf, där måsarna skrattar sig hesa"... Då blev allt 100 ggr lättare! =)

Sedan kom det en ilsken lastbilschaufför som tyckte att jag var lämplig att ta lite skäll, så det gjorde jag oxå en stund. Sedan lämnade han 1 ton tunga saker i portöppningen till lastkajen och åkte arg därifrån. Tur att killarna kom och hjälpte oss, annars hade jag aldrig fått igen porten.

Jessica var förbi imorse och vi utbytte konstiga drömmar som vi drömt den senaste tiden.. Och nog var hennes konstigaste, hon ska alltid vara värst! ;-)

Slutade jobbet klockan 14.30 så då drog jag ner till Birsta City en snabbis och fick i mig lite mat, Jessica var mitt sällskap och sedan blev det lite julshoppingskikande, hittade inte så mycket. Måste nog iväg en sväng imorgon oxå!

Här är resultatet av julpyntandet jag ägnat mig åt denna eftermiddag:



Nu ska jag fortsätta lite här... och som en tjej jag känner skulle sagt:

Hej, hej hallå, hejsan.... =)

Publicerad: klockan 18:07:19.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:03:31.
Postat av: Jessie
Ja men hej hallå hejsan! Hej hej hej hej ja hejsan!





Hahhahaha ja den tjejen är så rooolig eller hur gumman!?



PUSS!
Postad: klockan 22:16:17.
Postat av: Jenny
Härligt med lite julkänsla :-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0