Nu är vi hemma.
Helt trötta och sluta är vi... Och som vi har skrattat, vilken superdag det varit. Kommer ha träningsvärk i magen på grund av allt skrattande, men jag lär ha ont i resterande delar av kroppen med. När blev man så här osmidig? ;-) 
Vi åkte hem till Daniel efter Boda Borg och tog hem lite hämtmat som vi åt. Det där måste vi göra om gumman!? =)

Kom hem för en liten liten stund sedan..barnen var nöjda och glada efter sin eftermiddag hos morfar och Eva, dom hade haft myskväll med lite godis och chips och gott. Till mat hade dom ätit pannkaka, grädde och sylt. =)

Så nu när vi kom hem så var barnen mycket trötta...jag skulle lätt kunna somna nu, på stört!

Tack för en superdag!!!!
Nu ska jag lägga mig, klev upp imorse i ottan. ;-)
Kanske kommer någon bild imorgon, får se om våra vänner vill vara med i bloggen.
Kramar

Publicerad: klockan 22:08:24.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0