Sunday morning!
Eller jaa förmiddag, soon to be eftermiddag. =)

Jag sov en stund imorse och drömde dom mest knepiga drömmarna. Skulle kalla det mardrömmar men nu i efterhand blir jag mest full i skratt av dom. Det handlade om knark, våra barn, Mediamarkt, Peter (Alex styvpappa) och ett stort konstigt hus. Och alla jobbade på Mediamarkt. =)

Vi har ätit frukost här hemma och sedan har det varit rätt lugnt. Jag har pratat med Kicki en stund, var superlänge sen sist, men hon är go hon!

Sitter här och funderar på vad vi ska hitta på? Sköna söndag, tänk om tiden kunde stanna ett tag oxå.
Imorgon börjar en ny jobbvecka igen, känns väldigt segt att tänka på den idag.

Dags att ta itu med tvättandet men först lite mer fönstershopping här på nätet, vem vet man kanske har tur och hittar något fint!?

Publicerad: klockan 12:48:41.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0