Tisdag är en härlig dag!
Tycker jag. Det är andra dagen i veckan, man har kommit över den jobbigaste måndagen och helt plötsligt känns veckan inte lika lång. =)

Jag lunchade med maken idag, både Martina och Jessica kunde inte idag...synd! Men vi tar det en annan dag. =) Men det var supermysigt att luncha med maken oxå, såklart! Idag gick dagen superfort, hade fullt upp hela dagen och det är juh superskönt. Sprang in på affären innan jag hämtade på dagis och i kön till kassan kände jag mig väldigt iaktagen men jag tittar inte bak förrän jag betalat och packar i kassarna och där står min Faster! =) Så jag pratade lite med henne och sedan var det bara att skynda sig till bilen och hämta hem barnen.

Så nu har vi ätit middag och det är alldeles strax dags att lägga barnen.. Min design kommer att förändras lite här oxå. =)
Spännande va!?

Kommer länka till tjejen som gjort den då den är färdig. =)

Nu ska jag ta tag i nattandet här... Ses

Publicerad: klockan 18:54:16.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0