Tjo vad det var livat...
i vårat hus. =)

Jessica ringde för en stund sedan och väckte mig ur denna dvala som även kallas VAB, när man som mamma är hemma och enbart ägnar sig åt sina barn, man glömmer allt annat. Ungefär som en björn som skyddar sin unge. Jag hade hamnat i VAB-dvala! Farligt.. Kort därefter ringde även Johanna från jobbet och pratade om dem som lägger dövörat till... eller hur var det Johanna?! ;-) Så skönt iaf att få höra ifrån verkligheten igen..Tack ska ni ha!

Alex kom hem på lunchen och med sig hade han Dan, han hade tydligen hittat honom på jobbet. Trevligt.
Jag ska strax göra middag, tänkte göra hemmagjorde potatisbullar åt barnen och jag äter nog rester från igår.

Mår lite illa idag, inge kul med sånna dagar..uff! Kanske lite mat i magen skulle göra susen.



Publicerad: klockan 15:02:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0