Trevlig lunch!
Idag åt jag lunch med Jessica och Martina. Vilka tjejer det är! Har man en dålig dag så ska man äta med dem, jag har sällan så roligt som då!

Sedan gick jag tillbaka till jobbet, det var superkallt..verkligen. Så såg jag att dom faktiskt byggt en trappa från Coop upp till mitt jobb, snacka om att folk måste tyckt jag var knepig som klättrade ner för branten när det fanns en trappa en bit bredvid. Jag vet inte hur jag lyckades missa den!

Det är tomt på jobbet när Johanna inte är där, ensam tjej, och alla dessa grabbiga killskämt... höhöhöh.... Men det går väl an ibland.

När jag slutade jobbet så kom Jessica och hämtade upp mig och skjutsade upp mig till Alex jobb så jag slapp gå i kylan. Tack snälla!!

Onsdag och jag är trött som tusan... Zzzzzzzz.....



Publicerad: klockan 17:15:53.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0