Vi vet vad som är fel!

Nu har vi förmodligen fått veta vad problemet är för Tindra, eller det kan vara 2 saker. Så nu har vi köpt medicin och ska se om hon blir bättre av den, annars får vi nog åka på sjukan någon dag framöver.

Hämtade hem Adrian för en stund sedan oxå och sedan skjutsade vi tillbaka A på jobbet. Jag gillar Apotekets kunniga personal, "vårt" apotek har en tjej som är superduktig och verkligen jättetrevlig, så vi fick bra hjälp och råd därifrån idag! Tack.

Jag ska alldeles strax kocka ihop lite middag här...får se vad vi hittar på för något idag. Sedan ska här städas, bort med all sjuka och bakterier. Vet dock inte hur jag ska orka allt detta då jag sovit i cirka 4 timmar inatt/idag..men det måste göras har jag fått höra av sjukvården.

Nej som sagt först lite mat i magen och kanske lite mer energy! =) Det andra tar jag itu med efteråt.
Kram



Publicerad: klockan 15:25:59.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0