Who am i fooling?
Jag är så fruktansvärt godissugen ikväll....Whats wrong with me?! Jag har inte varit så här godissugen på länge. Gaahhh....jag blir lite tokig, och affären orkar jag inte åka på, no way! Så då får jag helt enkelt sitta här och lida...*lider*

Äsch det får väl funka tills imorgón då det är lördag igen. Då blir det lite lördagsgotta...

Jag fick efter mycket om och men mina barn i säng..inte helt lätt. Övertrötta och fulla av överenergi. ;-)



Publicerad: klockan 21:49:31.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:57:11.
Postat av: choolst
jag är godissugen med!

och jag har en sån där tanga...
Postad: klockan 10:03:47.
Postat av: c a s p e l i h n a
snygg bild! hehe*



Tänkte bara fråga dig vad du hade för drömyrke när du var liten??



Ha en bra dag!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0