07.39
Öppnade jag ögonen och inser att hela familjen fortfarande sover. Alex börjar klockan 8, barnen ska vara på dagis och jag är fortfarande sjuk. Läkaren sa iför sig att jag borde vara hemma några dagar så kroppen får en chans att tillsammans med pencillin ta igen sig och återfriskna. Men jag hade hoppats att jag skulle vara frisk nog för att jobba idag. Så idag är det total återhämtning som gäller, imorgon måste jag jobba. Det här går juh inte.. Jag gillar inte att vara hemma, jag får så dåligt samvete. Jag vet inte varför jag känner så, men jobbigt är det.

Så jag hjälpte Alex att få upp barnen och på med kläderna deras, sedan innan jag hann blinka hade dom åkt och jag stod i dörren trött med en ond mage. Min mage tål inte stress längre. Inte alls. Så jag har inte ens kunnat somna om, trots att jag vill.

Idag fick jag ställa in en fikaträff oxå, jättetrist men jag hoppas vi ska kunna ta den i början av nästa vecka iaf.

Kram!


Publicerad: klockan 09:21:37.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0