Äsch..ingen lust.
Att lägga mig riktigt än. Karln kollar på Hockey, NHL. Nej nu zappade han till någon fotboll. =) Och jag fastnade framför datorn. Känner mig lite sugen att städa, men det kan man väl inte börja med nu? Nejje...eller?

Magen gör så ont ikväll, magkatarr tror jag visst det kallas. Känns som om det sitter en djävul i mitt mellangärde och tuggar på mina inre organ, svårt att sova då. Förut gick jag och lade mig bredvid min underbara son och myste, han ville visst ha lite sällskap ikväll, och jag passar på att gosa med storkillen när jag får.

Jag har en massa projekt här hemma som jag skulle vilja hinna med. Har ingen lust att jobba, vill bara vara hemma och göra fint. Det vore något det, en semestervecka... Tur att man är ledig på tisdag, då kanske man hinner göra lite nytta.

Imorgon ska jag jobba till 19, på lunchen ska jag ner till Birsta på date med töserna, Jessika, Jessica och Martina. Det ska bli supermysigt att träffas allihopa igen!
Nej nu måste jag nog krypa ner och lägga mig..fast jag väntar kanske på gubben, finns inget bättre än att ligga och gosa och kramas och prata tills man somnar med armarna omkring varandra! *Love u, baby*

Kram på er alla och Sov så Sött!!

Publicerad: klockan 23:23:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:31:54.
Postat av: H*
- AWH TACK SÅ JÄTTEMYCKET ;D
Postad: klockan 00:57:12.
Postat av: Alex
Tävling på min blogg, chans att vinna en modellfotografering, kolla in den =)
Postad: klockan 13:45:29.
Postat av: bitte
snygg blogg
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0