Doktorn...
Har varit på läkarbesök och nu fått pencillin, så nu hoppas jag att man snabbt ska komma på fötter igen.

Här hemma gör vi inte mycket, jag tar det lugnt mest eftersom jag fortfarande inte känner mig pigg, Alex spelar (weii han är ledig idag), Adrian spelar Halvan är brandman och lillgumman sover! Regnet öser ned utanför! Och det har regnat sedan igår kväll...riktigt höstväder med andra ord... 

 


Våran stora prins igår kväll... Idag har han kommit på hur man gör när man visslar! Gissa om han blev nöjd... =)




Här leks det för fullt...prinsessan...


Publicerad: klockan 13:47:59.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:37:59.
Postat av: bitte
söta bilder
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0