Goden Morgen...
Jag är aptrött...! Men nu har barnen fått i sig frukost och jag börjar bli piggare. Idag ska vi iväg till IKEA, min man älskar att gå på IKEA och kolla i affärer, det är hans favoritsyssla, näst efter tv-spelet. (ironin flödar)
Vi ska kolla på kök och ett skafferi till köket, sedan vi köpte side by side skåpet så fick vi lite plats över och kom på att vi ska investera i ett skafferi. Välbehövligt!

Sedan får vi se om Alex pappa kommer hit idag och hälsar på??! Han skulle eventuellt, kanske, möjligen men förmodligen komma. Och för övrigt vet jag inte vad vi ska hitta på? Känner för att göra nåt roligt idag, men vad skulle det vara? Skulle vara kul att göra om lite här hemma oxå..Ja vi får se vad som händer.. =)

Hoppas ni får en härlig dag idag, trots att det regnar idag igen...awful! Men på något sätt ändå mysigt att sitta och lyssna på klapprandet på taket.

Kram!


Publicerad: klockan 11:33:56.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0