Jag vill, jag vet inte varför!

Igår på Bamsegympan jagade några tjejer Adrian. Han sprang och sprang och sprang, dom fick tag på honom och såg ut som om dom försökte pussa honom på kinden. I bilen på väg hem gick snacket såhär:

Mamma: - Försökte tjejerna pussa dig när dom jagade dig?
Adrian: - NEJ...det gjorde dom inte...*muttrande*...dom försökte hålla mig i handen.
Mamma: - Jaha...ville dom hålla dig i handen, men du ville inte det?
Adrian funderar en stund....
Adrian: Mamma, jag ville men jag sprang ändå, jag vet inte varför jag sprang!

Härliga barn!!!



Publicerad: klockan 18:02:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:28:28.
Postat av: Mamsen
Fina kläder du köpt. Hoppas inte småtrollen blir toksjuka nu =(

Adrian är för rolig...hehe hålla handen men det är ju pinigt när mamma frågar om såna saker...

puss kram
Postad: klockan 23:14:59.
Postat av: sara
va söt han är!

man borde samla alla tokiga saker dom säger i en bok eller nåt!
Postad: klockan 23:15:23.
Postat av: sara
va söt han är!

man borde samla alla tokiga saker dom säger i en bok eller nåt!
Postad: klockan 23:15:51.
Postat av: sara
va söt han är!

man borde samla alla tokiga saker dom säger i en bok eller nåt!
Postad: klockan 23:16:47.
Postat av: sara
meh! va störigt! det stod att de inte gick så jag tryckte igen, o igen o igen :-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0