Lights will guide you home.
Hemma.
Imorse åkte vi med barnen på dagis och sedan åkte vi till Charm och åt frukost. Mysigt att sitta i lugn och ro och äta tillsammans innan jobbet. Härlig morgon med andra ord.
Sedan blev det jobb, vilken superdag det varit. Fick veta att jag inte ska jobba kvällar mer, så nu blir det inge mer strul med att fixa barnvakter och så. Sedan ska jag vara mest i Birsta, nästan inget i stan..weiii! Kan inte bli så mycket bättre. ;-) Jag och Johanna hade nog en av dom roligaste kunderna..ever...och sedan jobbade vi på bra idag. Hann med en hel del. Mina söta praosar från Stockholm slutade idag oxå, dom jobbade kanonbra. Så dom fick en present av oss.
Jag och Johanna hade en trevlig lunch idag oxå på Birsta City... =)

Efter jobbet åkte vi hem och lagade ihop en snabb middag innan det var dags för bamsegympa igen. Adrian har så skojj där! Och tjejerna jagade honom... ;-)

Nu har mormor opererats, hon blir kvar på sjukhuset ett par dagar till innan hon får åka hem. Sedan får hon vara hemma ett tag innan det blir dags för strålning. Goa mormor!

Har precis pratat klart med Jessica så nu ska jag gå ner och pussa på min älskling en stund och se på Greys.
Sov gott!!
Kram!

Publicerad: klockan 21:15:54.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0