Ljusen är tända..

barnen ligger i sina sängar och ska sova...och jag inväntar maken och våran myskväll. Vi ska äta lite godsaker och se film men framför allt bara mysa och njuta av ledigheten tillsammans.

Så skönt att sitta och inte göra så mycket..är trött efter den gångna veckan och behöver vila. Får se om vi kanske kan fortsätta lite med köket imorgon, det vore kul att få klart det. Vi har en hel del att göra i helgen så det känns helt rätt med en hemmahelg.

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila och zappa mellan kanalerna tills jag hittar något jag vill se.
Ha en härlig fredag...

Lördag eller söndag ska jag åka till mormor på sjukhuset och hälsa på...!

Kramar



Publicerad: klockan 19:00:02.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0