Lördagsmys..
imorse drog vi oss länge jag och barnen, jag var helt slut när vi vaknade. Sov bra inatt iaf och det är juh skönt. =) Så vi har tagit det lugnt hela långa dagen, funderar på om vi ska gå ut och gå en promenad en stund. Skönt att komma ut i friskluften och röra på sig. Men jag skulle verkligen behöva sätta igång och måla trappan.

Igår skrev jag inget i bloggen på hela dagen, jag hade ingen ork. Jag jobbade till 12.30 och sedan åkte jag och Alex förbi hans jobb och kollade på vitvaror och efter det åkte vi på IKEA och köpte skåpluckorna till köket. Det blir jättefint, lägger ut en bild när det börjar bli klart. Så nu har Alex bytt ut skåpluckorna och det är bara kökslådorna kvar att fixa. Jag for iväg till Jessika och hälsade på igår, vi satt och pratade och fikade, plötsligt ringer Alex och undrar när jag tänkt komma hem?! Jag hade sagt vid 17-tiden och klockan var redan 17.30...drygt en timme senare begav jag mig hemåt...så himla trevligt gumman!!

Nej undrar om man ska gå och fixa lite här hemma...?! Det behövs.

Ses sen... kram!



Publicerad: klockan 15:07:44.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0