Redan tisdag.
Hur ska man hinna med veckorna när dom går så fort?
Jag hänger inte med...

I söndags hade vi en lugn dag, först for vi på leksaksaffären och handlade lite. Tindra fick en Pippi Långstrump klädsel (hon valde den helt själv) till imorgon då det är maskerad på dagis. Adrian köpte en liten födelesedagspresent till en av sina bästa kompisar på dagis, Viktor. Och sedan fick barnen varsin liten grejj. Sedan drog vi iväg på maskeradkalas, Adrian som spindelmannen och Tindra fick testa Pippi-utstyrseln. Vi hade supertrevligt! Sedan åkte vi förbi mediamarkt och hälsade på pappa, och det var många som drog på smilbanden då dom såg barnen i sina kostymer. Vi gick därifrån med detta....



Måndag
Jobb och dagis igen. Slutade vid 17-tiden och åkte direkt och hämtade hem mina småtroll då vi inte lyckades få tag på barnvakt. Lunchade med Jessica och Martina, och sällan har man så rolig lunch som då. Vilka stjärnor dom är dessa två tjejer!

Idag tisdag... vi har jobbat och jobbat och sedan lunch, försökte få med mig Johanna men det gick inte. ;-) Så jag lunchade med brudarna idag igen. Tack tjejer för alla goda skratt man får tillsammans med er!!! =) Ett välkommet brejk i jobbet.

Nu har vi ätit och städat lite här hemma, barnen har krypit ner i sina sängar...idag var det 2 trötta barn jag fick hem från dagis.

Jag ska slappa och se tv, ikväll är det Desperate som gäller, tänkte även hinna med ett bad, kramas med maken och prata med Jessica. =)

Här kommer en bild på mig nu efter klippningen i fredags...


Psst...Mamma det var juh så lite så....kul att du tyckte om den! *Love U* Puss


Publicerad: klockan 19:13:03.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0