Roomservice...
..har jag här hemma hos mig nu. ;-) Iaf så håller maken på att bygga ihop vårat köksskåp nu. Äntligen! Som jag har velat ha ett skafferi, vi hade alldeles för lite plats innan. Får se om vi åker in och köper luckor någon dag framöver oxå. =)

Jag och barnen rusade in på Birsta City och där handlade vi tre par byxor åt Adrian och 7 par strumpor. Till Tindra blev det 2 par skor, ett par fodrade gummistövlar och ett par lite höstiga skor. =)
Nu ska jag göra ett schema till dagis...


Adrians byxor...från Cubus.


Tindras skor...dom hade 100 kr rabatt på din sko om man köpte 2 par barnskor.


Tindra i sin nya kappa från Proud...


Adrian på väg till bilen..


Publicerad: klockan 19:44:10.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:40:05.
Postat av: Johanna
hej på dig hur är de
Postad: klockan 22:10:12.
Postat av: Johanna
det är sådär med mig
Postad: klockan 13:15:13.
Postat av: sara
va fina saker du har shoppat!

alfons pekade på adrian o sa "där är min kompis...adran..!! o där är adrans lillasyster!!"
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0