Saker man kan hinna med...
en tidig morgon... Jag var uppe i ottan i morse. Gjorde mig klar och sedan tog jag stumpan och klädde henne sedan fick hon leka en stund innan dagis. Tog tempen på lillgubben som nu har ca 37.7 i feber.. Och sedan gick vi ner, så fick jag det konstigaste morgonrycket på lääänge. Jag städade! Hela toaletterna, både uppe och nere, bar ut sopor och plockade upp kläder och la dom i tvättstugan. Så nu behöver min gubbe bara dammsuga och plocka ihop disken. =) Inte illa pinkat för att vara en fredagsmorgon i oktober... ;-)

Så nu är Tindra på dagis, hon ville egentligen vara hemma och leka med sina leksaker. Men det är bra för henne att vara en stund på dagis och leka, utan sina trygghet och storebror. Hon är duktig stortjejen våran! Jag sitter på jobbet och har kokat lite kaffe åt mina kollegor, räknat kassorna och fixat så när resten ramlar in behöver vi bara låsa upp dörrarna och dricka kaffe. Härligt! =) 

Slutar tidigt idag..redan 12.30. Då ska jag ner till Birsta och träffa Jessica, vi ska luncha tillsammans. Sedan ska jag till "Frissan" och snygga till håret lite och därefter blir det klädshopping med Jessica. Vi ska ha en härlig dag/kväll, efter shoppingen blir det vinpimplande hemma hos henne och sen avslutas kvällen med en utgång. =) 

Nepp nu måste jag återgå till arbetet... peace out.... 

Publicerad: klockan 09:12:46.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:12:17.
Postat av: sara
oj, vad du hann med i morse! duktigt!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0