Sen kväll med...
jobbet.

Imorse, som så många andra mornar, försov vi oss. Eller egentligen inte, jag lät barnen sova lite längre. Dom var vakna till 22 igår kväll, låg i sina sängar och kunde inte sova. Så imorse var dom trötta. Så jag åkte med dom till dagis strax efter 8 och när jag kom hem gick jag ut på promenad i en halvtimme. Sedan hem och duscha och göra frukost, som bestod av gröt. =)

Det gick bra på jobbet, mycket att göra och jag började 9,45 och jobbade till 19, var det tänkt. Men så behövdes jag en stund till då vi håller på att förbereda för en längdträff. Så klockan 20.50 kom jag hem, trött och slut och med en värkande rygg. Hade fått två paket med kläder, ett från H&M och ett från ASOS. Kul med nya kläder. =)

Idag åt jag lunch med Martina, det blev en massa tjejsnack och skratt. Så gullig tjej. =) Hann med att prata med Jessika oxå en sväng, Får prata mer imorgon gumman!

Nu ska vi se Prison Break jag och gubben och mysa innan sängdags. Hoppas ni haft en toppendag!!

Kramar


Jag är lycklig, mitt liv är berikat med min underbara familj och underbara vänner!!

Publicerad: klockan 22:44:06.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0