Bygga koja..
Nu har vi byggt en koja under Adrians säng, barnen har supermysigt. Dom sitter och fikar lite och kollar på en film, trötta men nöjda. Såg jättemysigt ut däruppe... =)

Blev ingen shopping idag då...hann inte med nåt sånt, det blev mer en slappdag för mig här. Huvudet dunkar och det värker bakom ögonen, undrar när denna förkylning tänkt ge med sig egentligen? Har varit förkyld i nästan en månad..!

Finns massor jag skulle vilja fixa med här hemma oxå, speciellt med inredningen. Vill göra om så mycket men jag får nog vänta på orken. =)

Här kommer en bild innefrån kojan....


Han skulle ha plats med en massa kuddar och gosedjur...trångt är mysigt enligt min 4-åring! =)


Publicerad: klockan 15:00:10.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:18:52.
Postat av: Sara
Va mysigt dom har!! :o)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0