Funderingar från en 4-åring...
Igår hade Adrian lite funderingar...igen... =) Han hade tittat på tecknade tjejtjusaren Sune, där trodde Sune att hans mamma och pappa skulle skiljas, sedan pratade dom även om bröllopsdagen. Det första Adrian säger till mig är..
A: -Mamma, bröllopsdagen och skilsmässa är samma sak!
J: - Nej, varför tror du det?
A: - Det är det..jag har hört det på Sune...
J: - Nja, bröllopsdagen firar man för att det är den dag man gifte sig. Skilsmässa innebär att man har en mamma och pappa som inte bor tillsammans.
A: - Jag vill inte att du och pappa ska flytta ifrån varanndra, jag vill att vi ska vara tillsammans för alltid annars kan vi inte mysa på helgerna.

Härliga unge...både jag och hans far förklarade att vi inte vill skilja oss... =) (svårt att förklara orden för dom små ibland)

Sedan kom nästa grejj... -Mamma jag vill ha en lillebror, det tar sån tid för Tindra att bli stor...
Härliga unge! Han tror att en lillebror skulle växa om hans lillasyster... =)



Publicerad: klockan 16:47:53.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:18:12.
Postat av: Sara
haha! va rolig han är! :-) en lillebror skulle säkert växa om tindra!! ...typ i tonåren ;-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0