Pappersröra...
Idag har jag haft sovmorgon...såå skönt! Alex var iväg med bilen till verkstan imorse, så nu är det endast servicen kvar att fixa på den. Skönt att bilen fungerar igen.

Började leta efter dagislistan med alla telefonnummer till Adrians dagiskompisar och deras föräldrar, kom nämligen på att jag lovade Viktor igår att han skulle få följa med oss hem om han fick för sina föräldrar. Efter att ha insett hur mycket pappersröra vid har här hemma slutade det hela med att jag satt och rensade ur papper.

Fick iaf till slut tag på Viktors mamma och pappa så nu har Adrian sin första dagiskompis här hemma, bättre sent än aldrig? ;-) Dom leker för fullt här...

Marcus ringde förut och berättade att barnens overaller har kommit nu...Nice! Gick juh superfort, så nu måste man juh in och hämta dom imorgon.

Nepp nu ska jag ta och fortsätta tvätta och plocka härhemma, funderar på att göra en äppelpaj ikväll. Osså kommer Julian hit till oss ikväll, imorgon ska han spela match här i sundsvall med Kramfors A-lag tror jag det var. Det blir nog spännande....



Publicerad: klockan 15:37:02.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0