Smidiga Smidiga internet...
vad vore jag utan dig? ;-) (Ta detta med en nypa salt nu då!) ;-)

Jag tycker mycket om när man kan svara på "viktiga" grejjor över internet, nu pratar jag typ barnens dagisfoto. Slippa komma ihåg alla dessa lappar och postande av brev, sånt har jag nog av på jobbet.

Fastnade på jobbet idag när jag skulle sluta typ, *suck*, kom en jätteleverans utan följesedel. Var bara att räkna och leta och som tur var hade jag toppenhjälp...Johanna som börjat hos oss hjälpte mig. Hon är supertrevlig, gammal Faggatjej, det gillar jag. Människor från ens hemort = Massor att surra om.  ;-)

Nu ska jag ta och byta blöja och laga till en snabbmiddag, sedan bär det av till Sara och barnen...det kommer bli superskoj. =)

Hörs senare... Puss!

Publicerad: klockan 16:52:15.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0