Time to write...
jag har varit fruktansvärt seg och dålig på att uppdatera dom senaste 3 veckorna. I know! Jag har haft för mycket att göra och för lite tid för att hinna med allt.

Vi hade det bra utomlands..mysigt att åka iväg med gubben! Och vi njöt så mycket vi kunde, saknaden efter barnen var dock stor! Träffade Carro (som är flygvärdinna) på flyget hem, jätteskojj att träffa henne igen. Länge sen sist!

Sedan har jag mest försökt att ta igen den förlorade sömnen...jag har varit jättetrött och haft mycket att göra. I helgen drog man iväg till borgvattnets prästgård och sov där med ett otroligt skönt gäng! Vi hade superkul..trots lite sömn och mycket jobb. Är lite utav en utmaning och åka iväg och sova med människor som man inte känner, men det är kul att lära känna nya människor oxå.

Var iväg med bilen till Verkstad idag, den felar lite grann då...och jag fick jättebra hjälp. Vet dock inte om han fick till det, det återstår att se imorgon.. *hoppas* =)

Sedan är vi utan vatten här nu, Alex håller på att installera vårt nya kylskåp och såklart ska det strula lite för honom. Det kan juh inte bara funka på första försöket. ;-) Och han jobbar länge idag, kommer inte hem förrän kl 22 ikväll. Kylskåpet är iaf riktigt snyggt! =)

Nu ska jag ge barnen lite kräm innan det är dags för dem att sussa.... ses om en stund kanske!?

Publicerad: klockan 18:35:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0