Åh, pust, frust och stön...
Så typiskt! Jag började plocka undan i köket och maken tog upp barnen och gjorde dom redo för kvällen. Så nu ligger dom i sina sängar och ska sussa. Iallafall så skulle han vara gullig och göra ett bad åt mig. Men så gick det inte, våran värmepanna ville visst inte? Så imorrn ska jag göra ren alla filter och se om den vill ge lite mer varmvatten. Så där lite brukar den inte göra. ;)

Vi var ute förut, Adrian och A tog varsin cykel, Tindra låg i vagnen och jag drog henne. Sedan var det powerwalk som gällde. Mycket härligt! När vi kom hem blev det kvällsfika och lite frukt på det.

Satt och funderade på att ta mig en riktig SPA-kväll nu, vi får se..jag får ta det om en halvtimme isf, så det kommer lite mer varmvatten. ;)




Publicerad: klockan 20:45:55.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:03:17.
Postat av: Amanda
Hörru städerskan. Dissade du mig på msn eller ?:P
Postad: klockan 22:03:19.
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA
No never... ;)
Postad: klockan 01:46:01.
Postat av: johanna
hej! du har jätte fin blogg:) om jag följer dig i bloglovin, vill du följa mig då?

kram:)
Postad: klockan 07:56:50.
Postat av: madde
synd att det inte blev nått bad*
Postad: klockan 10:38:49.
Postat av: £lli£
å så gott med lite SPA;))

Ha en bra dag=)!! Krams<3
Postad: klockan 15:58:48.
Postat av: Louise
Härligt med en kvälls tur =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0