Avslappning och en kopp kaffe!
Vi fick stressa til bamsegympan! Men det gick bra till sist iaf. Nu när vi kom hem på kvällen så duschade Adrian själv, han är så duktig! Och sedan var det Tindras tur innan det blev lite kvällsfika. Så nu ligger barnen i sina sängar och ska försöka sova, jag och A tog en snabbröjning utav nedervåningen så nu är det fint och vi får sitta i lugn och ro och dricka kaffe och kika på hockey.

Vi ska se Yesman ikväll, kul! Gubben som valde film och jag hade helt glömt att vi inte sett den. Så det blir mysigt! Ska smörja in nacken med lite tigerbalsam, har så ont i den. Och till filmen blir det nog en smaskig smoothie. Gott och nyttigt!
Jag känner nog att jag måste försöka dra igång mitt lilla målarprojekt här hemma eventuellt imorgon om jag hinner. Hallmöblerna med andra ord! Det ska bli spännande, vita ska dom bli!! =)

Publicerad: klockan 20:08:47.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:18:26.
Postat av: Cissi
Vad mysigt att titta på film tillsammans mitt i veckan! Kanske något jag och mannen ska prova nån gång. Eller kanske inte - vi somnar väl... hihihi
Postad: klockan 21:56:21.
Postat av: Erica
Svar: Tack så mycket!:D

Vad snällt :)

Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0