Barnmisshandel.
Sitter och läser på Aftonbladet och blir väldigt illa till mods när jag läser att Barnmisshandel har ökat med 70% på 10 år. Vilken ofattbar ökning, är det inte konstigt? Jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan vilja göra illa sitt eget barn?  En liten barnkropp som inte kan skydda sig själv, dessa människor är otroligt fega. Tänk vad man förstör för sina barn!

Hemska tanke.
Ta itu med er själva istället för att ge er på barnen!

Publicerad: klockan 19:39:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:13:33.
Postat av: Amanda
Huga! vad är det för människor?!
Postad: klockan 20:15:44.
Postat av: Liivan
SV; Åh, tack så mycket !! Hehe, det var mycket roligt !!! :)



Okej haha låter bra !! Verkligen...hah !! Hoppas du iaf haft en mycket bra dag !! Kram!
Postad: klockan 20:23:35.
Postat av: Karin
Usch, vill inte ens tänka på sånt där. Man blir bara förbannad och ledsen :(



Nja jag har väl inte gjort så mycket. Men bara att vara med Albin är att ligga i, ojojoj. Vad han har gnällt idag :)

Hehe, ja jag har använt Näsfridan ;)

Tack detsamma!
Postad: klockan 20:32:31.
Postat av: emily
Ja men det är helt sanslöst.. Man får ont i magen av att ens höra om att det händer. Tänk så många abrn som råkar ut för det!! det är sjukt!!
Postad: klockan 21:42:26.
Postat av: Emma
Ja visst är det hemskt, förstår verkligen inte hur man kan sjunka så lågt. Ett oskyldigt barn, menar hur ska de försvara sig mot en stark människa? Usch blir så himla arg..
Postad: klockan 22:21:32.
Postat av: Angen
Hej tremänning!

hur står de till med dig?

kram
Postad: klockan 22:38:20.
Postat av: Emma-Lisa
Ja det är verkligen vidrigt med misshandel av barn!! Dock vill jag poängtera att just den sortens jurnalistik sällan se till alla sanningar. Exempelvis kan det vara så att lika många barn blivit misshandlade förut, men själva anmälningarna har ökat. Missförstå mig rätt ;)

4 år ska jag plugga hade jag tänkt, har snart avslutat mitt första år^^

tycker att det är så intressant det du skriver i kommentaren. För jag tycker också att det är av en sån stor och betydande vikt hurvida man trivs med jobbet. Jag vill nästan påstå att själva trivseln ligger högre i värde än själva lönen. Eller vad tycker du?

Tycker om att du väljer att se det som ett nytt kapitel, du får se det som varit ngt som du endast vuxit dig starkare ur och jag är helt övertygad att du kommer finna ett jobb som du trivs med! Har du några yrkesdrömmar?
Postad: klockan 23:22:05.
Postat av: Karin
Jasså, ja sömnen kan förstöra mycket..

Ja det kan man verkligen säga du, inga protester ;)

Jodå, det var jättejobbigt ett tag. Men nu är det tyst och lugnt. Väntar på att sambon ska komma hem :)

Hoppas eran dag varit bra, kram!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0