BVC..
Besöket på BVC gick jättebra. Tindra vägdes och mättes och hon växer bra. Sedan var det dags att kika på lite bilder för att kolla hennes förståelse, och sedan fick vi lirka lite för att få henne att prata. Hon var rätt blyg men till slut pratade hon lite grann och läkaren kunde konstatera att hon är duktig på det oxå. =) Jag tog upp att hennes mage är bråkig och att vi har kollat efter matallergier vilket hon inte har, så nu ska hon utredas. Underbart, då slipper jag oroa mig över det mer nu iaf.

Jag var iväg med henne på dagis igen och sedan åkte jag hem och försökte grejja lite hemma, det blev inte så mycket gjort. Jag gjorde lunch åt A, sedan käkade vi och när jag tittade på klockan var hon redan dags att hämta barnen.

Kvällen ägnades åt att plocka undan i köket, sen har jag och A suttit tillsammans och kollat på tvn..Arlanda och sedan lyxfällan.

Idag vill jag ge mina båda föräldrar med respektive ett fång med rosor för att dom ställer upp för oss när vi behöver hjälp!!! Idag var en sådan dag! Tack...



Publicerad: klockan 22:31:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 08:53:58.
Postat av: Lisa
oh ja föräldrar, är de inte de bästa som finns? faktiskt :) hihi..

fin bild..

och idag skiner solen..

underbart!

hoppas att ni får en underbar helg med :)

kramar.
Postad: klockan 13:04:29.
Postat av: £lli£
Önskar er trevlig helg! =)

händer något skojigt??
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0