Gårdagens kväll..
Igår hade vi supermysigt jag och gubben. När barnen somnat tassar föräldrarna på borden...eller kanske inte riktigt men vi satte oss och kikade på en film. Det blev Role Models...den var faktiskt riktigt rolig och jag älskar sådana där halvnördiga filmer. Vi skrattade otroligt mycket..och det är så himla härligt att slå på en film som man skrattar åt, tillsammans. Så den tycker jag ni ska kika på om ni får tid någonting framöver. ;-)



Min SPA kväll uteblev dock...tyvärr så vi får se om jag hinner med den ikväll istället, lite ögonbrynsplock, bodyscrubs och en massa egentid = Lyx när man är mamma. ;-) Dessutom kommer Peter hit och ska sova här hos oss ikväll så när killarna spelar spel, så kan jag smyga undan och ta mig ett bad.

Nej nu ska vi strax hämta hem gubben...!
Kram

Publicerad: klockan 18:01:57.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:27:29.
Postat av: Amanda
Flyttar du till stockholm så lovar jag att vara barnvakt!! ;)



Vad blir det för dig ikväll? Spa eller?
Postad: klockan 11:41:45.
Postat av: Kim
Jag tycker om din blogg johanna.. Den känns så jordnära och harmonisk, jag tycker om att läsa den. Ville bara berätta det :)



Sen måste jag säga att jag tycker att Adrian är så galet lik Emil på många av bilderna du har publicerat. Har tänkt skriva det länge men har inte kommit till skott förrän nu :)



Ha en bra dag, Kram
Postad: klockan 21:32:28.
Postat av: jessica
sv: tack tack :D jo magen är ju ganska stor nu man börjar känna av de mer o mer . :D tack det samma!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0