GLAD PÅSK!
Imorse kom vi upp i tid, jag klädde barnen och sedan blev det frukost innan det var dags att sminka sig! När dom var klara så hade vi en liten påskflicka (som Tindra kallade sig) och en påskgubbe. Tindra var överlycklig, hon tittade sig i spegeln och ville att vi skulle komma och kolla också, hon var helt upp i varv och tyckte det var så roligt. I bilen blev hon dock lite fundersam till varför hon skulle se ut såhär på dagis!? Men när vi kom dit och hon såg att dom andra barnen såg likadan ut så blev det lite bättre. =)

Så nu sitter jag och funderar på att fika något och lägga mig en stund. Känner mig så trött och slut efter en vecka med på tok för sena kvällar och tidiga mornar. Så nu blir det softstund i soffan innan jag ska iväg på möte senare.

GLAD PÅSK till er alla från oss alla! ;)



Publicerad: klockan 09:51:07.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:26:17.
Postat av: Maria
Vad fina de är!



Glad påsk!
Postad: klockan 11:36:42.
Postat av: Ve
Gud så söta :)
Postad: klockan 14:48:35.
Postat av: Helen & Wilmer
Hihihi... vilka snyggingar. :)

Glad påsk på er!



Många kramar från oss
Postad: klockan 19:35:30.
Postat av: Mamsen
ÅÅÅÅHHH vad fina små påskisar =)



Pussar o kramar
Postad: klockan 22:03:57.
Postat av: jessica
nä men gud va sööta :p
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0