God Morgon..
eller God eftermiddag? Jag har sovit till 11.30 imorse, vaknade och kände mig halvt död när jag såg vad klockan var. Jag drömde jättemycket mardrömmar! Usch, en enda lång mardröm... Jag har en hemsk känsla som sitter kvar i kroppen nu. Men man är glad att det är drömmar.

Idag har jag bjudit hem gubben på lunch, han fick till och med efterrätt, smoothie. Han blev så glad så, sötnos! Ska följa med honom och ta bilen så jag kan åka hem och städa den, det behövs verkligen! Och nu har vi skaffat ny bilstol åt Tindra så behövs det dammsugas och städas efter den andra. =)

Annars vet jag inte vad vi ska hitta på idag? Det är barngympa ikväll, och det ska juh Adrian gå på. Så det blir nog fullt upp iaf tills det är dags att sova.

Bloggen är lite trist nu då jag lagt ut dåligt med bilder, det blir bättre. =) Det kommer bilder.

Gubben har redan snusabstinens...han bestämde sig för att sluta snusa i förrgår och jag tycker han är superduktig trots att han redan funderar på att börja igen!!! ;-) Jag tror han kommer klara det jag. =)

Publicerad: klockan 12:45:03.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:16:27.
Postat av: Amanda
Peppa alex nu, det blir inge mer snus. USCH!
Postad: klockan 15:41:27.
Postat av: Emelie
Tack, dina med =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0