Här kommer reportaget.
Klicka HÄR! :)

Publicerad: klockan 21:16:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:30:58.
Postat av: Liivan
SV; Ja, kallt & grått, ush !!!



Imorgon, hmm... då kommer några kompisar hem till mig & ska ta det lugnt, dricka lite gott & bara ha det roligt. Blir ensam hemma tills på måndag så det blir mysigt. :) Vad ska du göra? Kram!
Postad: klockan 22:49:28.
Postat av: Emma
Sjukt fin blogg! :D

Allt bra? =)
Postad: klockan 01:56:55.
Postat av: *Trude*
Hej! Hittade precis till din blogg och läste något om antidepressiva mediciner! Ska läsa vidare nu men jag blev på något sätt riktigt lättad nu när jag läste om det eftersom jag själv har fått det utskrivet för ett tag sedan efter att ha spenderat ett antal nätter på psyk:-(. Men idag mår jag dock bra men jag glömmer aldrig hur jag mådde då! Ska läsa igenom din blogg nu för nu blev jag nyfiken:-). Kram till dig!♥
Postad: klockan 06:00:52.
Postat av: Tessah
Såg just repotaget. Bra tyckte jag. Och sant...läkare skriver väldigt gärna ut medecin men sen kontakten är dom dålig med..och uppföljning m.m.



När jag var med om brandolyckan innan julafton så fick jag hur mycket medecin som helst av olika de slag ..tillslut fick jag en tablettförgiftningen, kroppen orkade inte med alla medeciner så efter det tog läkarna det på allvar och kollar nu hela tiden var jag äter för medeciner.

Postad: klockan 09:50:56.
Postat av: Cissi
Näe, jag kan inte se... Det står att det inte finns. :(
Postad: klockan 13:18:53.
Postat av: Cissi
Nu kan jag se, det var ju jättebra! Kul.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0