Hej alla söta..
idag är det måndag och Annandagpåsk, är det bara jag som är liiiiite less på alla röda dagar som är just nu? Visst om jag skulle ha jobbat idag så kan jag förstå att man tycker det är skönt med en till ledig dag. Men Nej jag skulle juh inte jobba, jag sitter och väntar på att få komma igång igen och då är det segt ska ni veta. När man har lite ärenden att uträtta och dessutom väntar på att telefonen ska ringa och meddela tid om möte. Men ja visst är det skönt om man bortser från detta. ;)

Idag är Adrian med sin vän Albin, han har tjatat hela morgonen om att få ringa, han kan till och med Albins nummer. Så det är svårt att få honom att vänta men till slut ringde Albin och frågade om han fick komma hit. Så vi hann inte ens ringa. Men dom leker för fullt och har lika kul som alltid! =)

Tindra sitter på golvet och leker med sina små gubbar och hon har fantastisk fantasi. Det är underbart att lyssna på henne, ibland ropar hon "Mamma, maaaamma" och om man svarar så får man minsann höra att inte ropar hon på mig heller, hon leker juh! Dom är härliga dom små!

Nepp dags att vika tvätten? Vi har sol idag, tror jag ska försöka tvätta och hänga ut lite kläder..underbart!

Publicerad: klockan 13:33:25.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:14:19.
Postat av: Cissi
ler Isabelle är likadan, är så inne i sin lek, pratar och ropar. Svarar man får man minsann veta att hon inte pratade med mig... :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0