Hej våren!
Nu är värmen här och solen. LOVELY!

Igår kväll såg jag och maken I am Legend. Jättebra men rätt tragisk film tycker jag. Gillar inte sådana slut som det var i filmen, jag gillar lyckliga.
Barnen fick paket igår från Mormor & Anders, ska knäppa lite bilder senare. Lite kläder och gamla dockskåpsmöbler från när vi var små. Otroligt roligt! Sedan har mamma gjort en Poncho åt Tindra, det är otroligt fin!!! Hon har på sig den hela tiden. =)

Vi fick även ett knallrosa nagellack så jag har nyss målat stumpans naglar...hon älskar Lila och Rosa. Förut var det bara rosa, men inte längre.

Ikväll ska vi grilla tänkte jag, och sedan lite egengjord Tzatsiki och potatisklyftor till. Kan juh inte bli fel! Jag ska grilla, för Alex jobbar länge. Så när han kommer hem ska jag försöka se till att middagen blir serverad hade jag tänkt. ;) Till det blir det en kall god öl.

Blev ingen träning imorse heller, suck, men imorgon hoppas jag! Det blir svårt när Alex jobbar och Tindra har väldigt problem med sömnen just nu så då får det gå före. Hon somnade efter 23 igår kväll, helt sjukt att hon orkade med tanke på att hon inte sov under dagen heller.

Ses lite senare...
P.s Inatt har det varit sjuka drömmar igen... =( Uff..gillade inte drömmen inatt.

Publicerad: klockan 12:04:01.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:47:14.
Postat av: Malin Sofia
Åh, det var roligt att höra. :)
Postad: klockan 14:33:06.
Postat av: sister ister
Det finns ju två slut på I am Legend. Ni kunde ha sett det lyckliga slutet :P
Postad: klockan 15:21:57.
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA
VA?! :-O Fast vi såg det i för sig på Canal+..men jag tror ja måste se det lyckliga nu när jag vet att det finns ett sånt oxå. =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0