I´m alive..
Jag har bara inte hunnit med mig alls idag.
Först gjorde jag mig iodrning och sedan begav jag mig iväg och sällskapade min kusin som var och handlade..mycket trevligt! =)
Liftade med henne upp till Alx jobb där jag hämtade bilen och sedan begav jag mig till Birsta för att kolla på skor åt barnen och då kikade jag in hos Jessica på jobbet hennes, oxå väldigt trevligt.

Därefter blev det en snabb tripp till stan och möta Martina..Very Nice.. därefter hem och hämta barnen och laga middag innan det var dags för barngympa.

Tindra testade lite idag oxå och var mäkta stolt när vi lämnade gympasalen..hon hade verkligen roligt!! =)

Annars värker mitt huvud som aldrig förr och jag är lite trött nu, så håll er kvar...imorgon ska jag försöka uppdatera som vanligt igen...det vill säga..bättre... ;-)

KRAM PÅ ER ALLA OCH TACK FÖR FINA KOMMENTARER...

Publicerad: klockan 22:38:27.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:16:05.
Postat av: *Sofie*
Hej hoppas att du är piggare nu och att ni får en trevlig valborg med fint väder=)



Kram
Postad: klockan 14:25:42.
Postat av: Johanna
Hej, mysig blogg :)

Har du några tips på hur jag kan göra min blogg bättre och roligare att läsa?



Trevlig valborg



Postad: klockan 17:16:41.
Postat av: sophia
http://www.freestreet.se/?r=11959
Postad: klockan 09:32:54.
Postat av: emily
Jag har känt precis samma, har inte alls hunnit med bloggen. Har haft tusen grejer att göra.. men men man kommer igen ;)



Hoppas ni får en fin första Maj.



kramra
Postad: klockan 11:35:49.
Postat av: PASSION FRUKT
fin blogg, ha en super bra dag =)
Postad: klockan 11:36:00.
Postat av: PASSION FRUKT
fin blogg, ha en super bra dag =)
Postad: klockan 11:36:30.
Postat av: sannie
ha en bra dag! :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0