Ja jag är försvunnen..
jag har inte hunnit med mig idag, eller haft en liten bloggsvacka. Huvudet är lite i kaos just nu, varför kan jag inte berätta just nu. Jag kommer säkerligen berätta så fort jag fått ordning i skallen igen.

Idag har jag inte hunnit med att träna, Tindra var trött och höll på att somna vid 16.30 tiden så jag hade full sjå med att hålla henne vaken och kände att jag får skippa att träna idag.

Så dagen har varit rätt lugn, var iväg på samtal på sjukhuset och sedan har det inte hänt så mycket.

Funderar på att se filmen vi inte hann se igår... men får se om man orkar?! ;-)

Publicerad: klockan 20:46:55.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:48:54.
Postat av: Tessah
Tack!

ja jag hoppas också att jag och min sambo hittar tillbaka till varandra sen.

Älskar honom fortfarande och kommer säkert alltid göra. Jobbigt....tungt..men det kanske blir bättre sen. Som du skrev...man kommer ut zombiestadiet.

När? :) ha ha .

Men denna paus eller vad vi nu kallar det kanske får oss inse vad vi vill sen.

Men ibland måste nått ske för man ska inse.





kram

Postad: klockan 22:04:29.
Postat av: Emma-Lisa
Jasså, det gör han :D nej afisher hade jag nog sagt nej till också, men det där är målningar. den stora på cantona köpte jag faktist till honom i 6-årspresent. men de andra har han flitit samlat ihop själv.



Va duktig du är som ser till att hålla igång med träningen. Vad tränar du?

Krama om ;)
Postad: klockan 22:29:27.
Postat av: Emma-Lisa
Den stora på cantona köpte jag i thailand. De små har han kommit över på rusta (tror jag). Han jobbar där, men är inte säker :)

Core har jag aldrig testat, men min mamma gjorde det igår och hon sa att det var verkligen jobbigt!
Postad: klockan 22:30:20.
Postat av: Little J
Hej stumpan!

Kan inte sluta tänka på vår utgång i lördags, fy vad kul vi hade! De måste vi gö om. Vad händer på sista!?

Du, ja har också mkt tankar. ska vi dela!?

Vi hörs!

KRAM!
Postad: klockan 08:53:28.
Postat av: Daniel
Ny energiska kraftekramar skickar jag!
Postad: klockan 12:36:37.
Postat av: Cissi
Hoppas att mår bättre snart! Skickar över några styrkekramar.
Postad: klockan 13:15:15.
Postat av: £lli£
Brukar vara så, eller att man sommnar när det är som mest spänning i filmen:(



Händer i Valborg?



Krams =)
Postad: klockan 17:41:50.
Postat av: Amanda
Hurru finis. Kom till Bölegården imorgon!:)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0